fredag 26. juni 2009

Woke Up To The Times

Drømte at Michael Jackson var død.
Så viser det seg til at han faktisk er det.

Kan hende jeg drømte om dette fordi
søstera mi sprang rundt i hele huset og
kauka om at han var død, og så har jeg, mens jeg sov,
oppfattet dette, og dannet meg et bilde, en drøm.


Verden er brutal. Greit, han har vært en liten slubbert,
men fyren har laget kun bra musikk gjennom hele livet.
Det eneste jeg kan komme på, som kan være bra med at
Michael Jackson har forlatt oss, er at nå kan det kanskje
være en mulighet for at The Beatles havner på Spotify...
Hvem vet?

Men, i drømmen min, så sto M.J. opp fra de døde.
Så nå får vi bare vente å se.

2 kommentarer:

  1. Så creepy at du drømte om det da!

    SvarSlett
  2. tror nok ikke det er tilfeldig:D fikk nok hjelp av søstera mi som ropte det rundt i hele huset:D

    SvarSlett