tirsdag 30. juni 2009

My Love Is Broken And Out Of Tune



Da er bassen endelig i mine hender. Jeg har sett sånn jævlig frem
til denne dagen at jeg har gått rundt med vondt i magan konstant.
Min mor og jeg måtte kjøre helt til Liabygda for å hente den.
Ja, så langt unna var den. På turen møtte vi på en sur fergefjott.
Dusten vinka oss fram da vi skulle kjøre av ferga, men så snart vi
begynte å bevege oss så ba han oss om å stoppe og vente fordi vi
var de som kom sist på ferga, derfor måtte vi kjøre av sist.
Det er helt sikkert etisk korrekt, men når vi står fremst så føler
jeg for at vi kan drite i det.


Vi møtte også på ei traktorlesbe som skulle ha seg FIRE (4) pølser.
For seg selv. Schvære jævla baconpølser og løk og faen! Offa meg, ass.
Masse sauer og diverse andre dyr, skyer og trollstiger. Bilder fra turen
tjaume i morgo. Idag gidder jeg ikke det der, eller.


Bassen klirrer litt på strengene, har helt føkka elektronikk,
og er noe så inni hamperævva, sinnsykt tung! Hjalp!




2 kommentarer:

  1. Hvordan er du fornøyd med bassen ? ;)

    SvarSlett
  2. kjempefornøyd, ca. Har sendt den inn til Pål, som fortalte, ved å bare se på halsen i sola, at den hadde vært knekt oppe ved hodet. Fikset meget bra da. Skraper litt i lyden da, noe feil i elektronikken. Tung som et hælvete, men god å spille på, og fin farge. Den er fra 1978, så bare det gjør den verdt å ha for min del. Vintage!! Bra bass!

    SvarSlett