lørdag 13. juni 2009

Three, It's A Magic Number


Dagen i går begynner å demre. Jeg kan huske at jeg sto i køa
på 7-Eleven for å kjøpe en Snack Chips. Der møtte jeg på en
fantastisk trønder (tror han var trønder) ved navn Kjetil Olsen.
Jeg likte det faktum at vi hadde det eksakt samme synet på folkeskikk.
Jeg husker også at dama i baren på Onkel helte tabasco i ølen
jeg kjøpte til Steinar, etter mitt ønske. Tabasco og øl er ikke en dårlig kombo.
Videre til Mocca kan jeg huske at jeg spanderte en øl på en "tysker", som igjen
gav ølen til Sindre Pettersen. Jeg kom også i samtale med en panzer metalfyr
som fortalte meg om skinnjakka hans som var i Limited Edition. Kul jakke.






Delegasjoner i kromosom 3 som er snudd på hodet.
Mangler kromosom 7. Dette er i kreftcellene.






Vi har alle kreftceller...





Som dere ser så ble dagen tilbragt sammen med Regine.
Nok en "fotodate". Vi tok oss en dårlig øl (!) x2 og en chips x2
på La Mamma. Fredelig, fantastisk plass. Hyggelige folk.
Vi gikk forbi en gal unge, en mann som prøvde å bryte seg inn
på Mocca som så gikk inn på Fregatten. Vi slet oss ut med å
ta bilder av Katta Mjævv, og Kim "Æ-driv-me-lys" Taftø
hylte til oss om å ta bilde. Vi tok bilde. Skal være her et sted.
Kort oppsummert; en knallbra dag!






Tenk deg å ikke ha smaksløker. Da kan du faen meg spise
hva som helst. Til og med mat du ikke liker...






(foto: Per Erik Ersvik)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar