fredag 19. juni 2009

Everything Is Right

Dagen i dag har vært svært unødvendig. Skolemessig sett.
Man møter opp på skolen for så å få fri. Det blir for dumt.
Men likevel er det greit. For noe av det beste som finnes
er å få fri fra skole. I motsetning til å skulle være på skole,
men slippe å møte opp, fordi man har fri. Om dere skjønner.

Det kan kalles meget herlig. Og så er det jo sol ute.
Fugler som kvitrer og skriker. Klager ikke over å være
blakk, for jeg er ikke blakk. Jeg har bensin på tanken.
Bilen trenger ikke vask. Jeg kan løpe rundt som en tosk
og ta så mange bilder jeg vil. Av teite ting. Ting som er tull.


Og det er greit. Jeg kan ta meg en øl. Jeg kan så meget.
Men velger å ikke gjøre det. For jeg har jobb i dag.

Das gestrek in das geregning. Blir nok tidligliste.
For dumt å sitte inne i slikt fantastisk vær. Køkk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar