tirsdag 23. juni 2009

Ritz It Up!

I går (eller i dag, alt ettersom du ser på det) var vi
på skolen og bla bla bla.
Fremførte tre sanger, to med kun The JCB,
én (den siste) med The JCB og Hanne Groven.


1. Flabbergasted.
2. Minogi.
3. Fire av Mothers Finest.

Sistnevnte eide hardt.
Det mener også folk som hørte på. Så det så!


I går (dagen i dag) var/har vært knallbra. Tre Grolsch.
Rett ned, som om det var ikkje noko som hindra han.
Og litt Corona her og der. Hatt også. Jeg ble også godt
mottatt som nytt medlem i MFF, dog jeg melde meg fort ut igjen,
siden jeg allerede etter 2 minutter følte meg dårlig behandlet, da
håndtrykket mitt "ikke var bra nok."
Viser seg nå da til at det er umulig å melde seg ut. Men fuck det.
Jeg velger bare å ikke møte opp, når ledelsen ber meg om å møte opp.
Så får vi se hvor lenge de gidder å ha meg som "medlem."


Ellers er alt flott. Ikke tvil på det. Jeg får den nye bassgitaren min i
slutten av uka, noe som betyr at når The JCB drar på Torp i år,
da blir det andre boller... MOOG-elektronikk!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar