søndag 7. juni 2009

Now She Is Gone, From This World...

Jeg endte opp med å få 4 på hovedinstrumenteksamen.
Er ikke verst det altså, med tanke på mitt ikke-tilstedeværende
engasjement innen øving.
Man kan si jeg er fornøyd, men man kan heller si at jeg
i hvertfall ikke er misfornøyd. Det gikk faktisk bedre enn
jeg antok selv, da jeg sto og fremførte foran sensor.
To av melodiene kunne jeg ikke fremføre, men gjorde det likevel,
en av dem manglet jeg all sans for takt, tempo og rytme, men den
siste derimot; der eide jeg. Gikk så det suste.


Under Molde-gigen traff vi på kjærestebandet vårt, Mellifluous Lunacy.
(Mener i hvertfall de at The JCB er for dem, så da kan jo de være det
for oss).
Dritbra jenteband fra Ålesund. Sukkersøt piggtrådrock.
De må bare høres.
Orgasmisk vokalharmonisering, mystiske sminkerier
og diverse. Jesus!!!

3 kommentarer: