fredag 17. april 2009

Major Minor Things


Du vet, når du skriver et innlegg, og dagen har vært kjedelig,
og du fikk det ikke som du ville, og bare for å markere hvor
kjedelig dagen har vært, så skriver du..."[...], hvis jeg lever
så lenge", eller, "hvis jeg er i live da", eller "hvis jeg lever da[...],
men egentlig så kommer du til å leve da.

Dette kom jeg til å tenke på, når jeg leste Regines blogg, og hun skrev:

"En utrolig hyggelig mann ringte i morges og spurte om jeg ville ha
utstilling om to måneder, det ble jeg utrolig glad for.
Håper jeg lever da."

Får meg til å tenke på at vi som ikke har grunn til å skrive slikt,
vi bør rett og slett bare drite i å skrive slikt.


Håper det går bra med deg, Regine. Jeg krysser fingrene mine for deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar