søndag 5. april 2009

Fabelaktig


Noen ganger, oftere i det siste, så har jeg forsvunnet inn i en
slags piratverden, hvor jeg er Captain Jack Sparrow, og han er meg.
Pirater. Jeg glemte International Talk Like A Pirate-Day.
Det irriterer meg.

Jeg kunne tenkt meg å bo i en piratverden. Bare litt mindre trist
og dramatisk enn den i Pirates Of The Caribbean. Ikke noe negativt
til den verdenen, den er knallbra, men jeg kunne ikke tenkt meg
å levd i en slik. Som de spør om i Redhead Gingerbread: hva er ditt
Happy Place? Jeg tror nok mitt Happy Place er en piratverden.

2 kommentarer:

  1. Enig! Pirater er mektig bra! Du passer bra til det også:D

    you can be a pirat, and I can a wench

    SvarSlett
  2. aye. that be me an accord.
    Yarr, be swift on them parlay.
    We be gone when them pigs start scrufflin.

    SvarSlett