lørdag 4. april 2009

Hvordan å pakke inn en gave korrekt

er noe jeg kan. Men å knyte på bånd er verre.

"Og her er hvordan Harald pakket inn julegaven:
Nei, nei, Harald. Slik skal man da ikke pakke inn en gave.
Her kan man jo tydelig se at det er en innrammet, presset kvennastut,
plukket på den søndre siden av en li i Rindal. Nei og nei, slikt går ikke!"

Og her er det jeg egentlig skulle poste:

Min søster har snart gebursdg, og hun er en ekte narsissist.
Fra meg får hun leggings, som det forresten var jævlig
vanskelig å finne. Ikke faen om jeg skal kjøpe noen
strømpebukser eller tights og lignende til noen jente igjen!

Det er drritt!

Hun får også That 70's Show Sesong 1.
Da gjenstår bare sesong 2, 3, 4, 5, 6, 7 og 8.
En plass må man begynne...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar