fredag 7. august 2009

Back At Last


FITTE HÆLVETTE!!!

Faen ass! Nu er man tilbake. Etter å ha vært uten nett siden den 23.
Dette har sugd balle så jævlig hardt at vakuum har fått seg en konkurrent.

RD'n er fortsatt ikke skrevet ut fra sykehuset, til tross for at dens nye
kompanjong, et Pedaltrain pedalbrett, har funnet seg veien til min
ringe bolig, tett innpå en Boss TU-2 Chromatic Tuner.
Forberedelser for Trøndertun er satt i høygir.


Mitt arbeid hos Addici er ferdig. Jeg skulle gjerne gitt dere
INSIDE INFORMATION, men da blir jeg saksøkt,
av både NetCom og kunder. Og det ønsker man ikke.

Her er derimot et morsomt "anagram":

Melmel elfik.

6 kommentarer:

  1. Innkjøp av diverse musikkutstyr man kan trenge der man er når man er der, senere.

    SvarSlett
  2. ah, jeg tenkte du øvde som gal eller noe jeg nå. For det har i allefall ikke jeg!

    SvarSlett
  3. øving nei. Hva skal jeg øve på da?
    Si det... Jeg gleder meg sånn, det er ikke lenge til nu. Hurra x3.

    SvarSlett
  4. hipp hurra for gangetabelen som lar meg skrive hurra x7!

    Gleder meg jeg og:D finne på mye sykt?

    SvarSlett
  5. vi to ja? Masse sprell. Sprell dagen lang, 24/7.

    SvarSlett