fredag 20. februar 2009

Red Dragon & Mops

Okei, for de som ikke vet hvem Francis Dolarhyde er,
så er det han som er morderen i "Den Røde Drage".

Nå kan drømmen bli fortalt.

Det hele startet med at jeg drømte at jeg var homo.
Jeg var på en hytte som egentlig var hjemme, og jeg sto på
badet og pusset tennorna. Så kom kjæresten min,
Francis Dolarhyde inn. Grei kar,
helt til jeg fant ut at han var morderen.
Så derfor måtte jeg jo stikke av fra ham.
Nå ble plutselig hytta til ei hytte, og var ikke "hjemme" lenger.
Jeg måtte krype gjennom masse hemmelige ganger i veggene
rundt omkring i huset.
Du kan si det sånn at det var en kameravinkel som fulgte
etter Francis hele tiden, som vi regelmessig svippet innom.
Noen ganger flekket han tenner og ropte stygge ting til meg,
noen ganger hadde han en nylonstrømpe over hodet.
Så falt jeg ut av huset og landet i en diger gjørmedam.


Nå var jeg plutselig inne i en diger "mad scientist-lab",
og jeg ble møtt av ei gal lab-berte. Hun takket meg for
at jeg kunne møte opp, og spurte om hvor hundene var.
Og helt ut av det blå hadde jeg en mops i hendene,
som hun kunne eksperimentere med. Hun satte den
ved siden av en mops hun allerede hadde eksperimentert
med, og man kunne tydelig se at den jeg kom med var
lysere i pelsen, og generelt rundere. Hun koblet mopsen
opp til en diger...ting som det kom strøm ut av,
men ettersom jeg hadde en morder på hælene, kunne
jeg ikke bry meg om det hun skulle gjøre med mopsen.
Så døde Francis.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar