fredag 15. mai 2009

What Matters


I går spilte The JCB på en heiknakanes bra konsert,
til støtte for
Regine Stokke.

Det var en meget bra kveld med
KUN knallbra innslag. Der var ikke noe dritt.

Treig i huet som jeg er, tok jeg ikke med kamera,
ergo eksisterer det, på mitt kamera,
ikke ett eneste jævla føkkings bilde
fra konserten. Stupid, stupid, stupid.


MEN...
den var som sagt heiknakanes, og det sier alt.
Til dere som var der og hørte på og så på: fantastisk at dere stiller opp!
Til dere som ikke var der, men som kunne...: FY!
Til dere som ikke var der, fordi dere ikke kunne: dere skulle faen meg vært der,

så jævlig bra, og musikk, og dans, og Idol-Timian i publikum, og gratis inntak

av vann i det uendelige, og herlig stemning, og latter, og kos,
flaue innsidenter
da jeg, kun én gang, serverte vann i et ølglass
(var jo et rusfritt arrangement,
og ølglasset har jo logoen til en
ølprodusent på seg, så det var fy, fy ja).

Salg av brus og kake også! Tenk på det!
KAKE!!!


Still here

Anda leter etter mat... mossomt:D

Jeg viste fingern til kameraet...

...gutten gjorde det også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar