fredag 22. mai 2009

Den døde soldaten


Here's the nillio, my friends of McFillio!
Regine og jeg, vi kom over en sekk som lå henslengt oppe i Høytrykken.
Den hadde et slags 2. verdenskrigpreg over seg, og det eneste vi manglet
var en død soldat. Den var vi så heldige å finne, etter litt intens leting langs
bakken. Vi støtte på en masse monster og sagmugglopper,
men klarte å unngå de verste. Desverre var det bare hun som fikk
tatt bilder av ham,
så jeg måtte begi meg ut på en ny søken
langs
"Dei Groljas Brenne",
en slags syk form for sti langs en masse
basseng inni en slags byskog midt i en by.

Jeg måtte gå gjennom en horisontal port, som av uforklarlige grunner,
kun eksisterte i svart/hvitt. Jeg fikk klatret meg vei inn i
"Das Mörche Holen",
og fikk tatt noen bilder av denne døde soldaten.
Utrykket i ansiktet hans var det som skremte meg mest...
Monstrene og sagmuggloppene var ikke å se. Helt bortevekke.



2 kommentarer:

  1. Det øverste bildet var kult! Den døde soldaten..En tapper mann.

    SvarSlett
  2. Tusen takk:D En tapper mann, uten tvil.
    Hva du syns om historien? Haha, jeg koste meg sånn når jeg skrev den. Den er så usaklig XD

    SvarSlett