mandag 30. mars 2009

Oh Brother, Where Art Thou?

Jeg føler meg bortgjemt og glemt. Ute av syne, ute av minne.
Det er kun de jeg tar for gitt som legger merke til at jeg er her.
Og uansett hvor mye det betyr at de ser meg, så teller det ikke.
Det har hvertfall ingen innvirkning på meg.
Det er bortenfor og utenfor mitt care-område.

Den ene personen jeg bryr meg mest om - det føles hvertfall sånn -
har lagt meg i glemmeboken og nevner meg ikke mer.
Kontakter meg ikke så mye som jeg ønsker.
Nå kontakter ikke jeg henne heller, og kanskje er det for det beste sånn.
Men jeg føler at selv om vi er venner, og at alt er i orden, så er det å se
henne hver 3. søndag litt lite. Og da kun for 15 min. Jeg skulle ønske
vi fortsatt hang sammen hver dag, tok en tur på kino, snakket dritt
om folk det er verdt å snakke dritt om, gikk tur med Ville, pjattet om tull
og diverse annet. Levde igjen. Ikke lot livet rulle forbi på et jævla transportbånd.

Jeg er litt bortenfor meg selv for tiden. Borte fra meg selv.
Det er ikke Skottland som er verdens rasshøl. Det er Kristiansund.

Jeg må komme meg bort herifra. Gleder meg til Trøndertun.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar