mandag 2. mars 2009

Horse Of Pearls

Det er visse dager som er bedre enn andre. Hvorfor dette skjer er
noe jeg ikke har kontroll over. Og det irriterer meg. Kan det ha noe
med hvilken fot man setter ned på gulvet først når man står opp?
Kan det ha noe med hvilken person det er man møter først?
Uansett, så irriterer det meg at jeg ikke har kontroll over dette.
F.eks. så sier man at "nei, vi er ikke sammen lenger, men
vi har det helt fint, jeg mener det, vi har en slags ordning",
også kommer de med spørsmålet "er du sikker på at det går bra?",
og man svarer tilbake det man allerede har sagt, og de spør igjen,
bare for å være helt sikker, eller for å gni det inn litt mer.
Det er slike ting som gnager seg inn og ødelegger, tror jeg.
At folk må bry seg det lille ekstra, akkurat over grensa til nok.


Denne Horse-of-Pearls fikk jeg igår, som et tegn på at alt er flott.
Og når jeg sier at alt er flott, så er alt flott. /blunkemedøyet;D
Jeg syns folk heller kan nøye seg med det svaret de får etter
første spørsmål, og heller tvile inni seg på om det faktisk er sant...

4 kommentarer:

  1. hvem tror ikke at vi har det bra?

    holy crap, jeg har perleskilz

    SvarSlett
  2. torunn, yngve, min søs, men jeg tror jeg har fått overbevist dem

    SvarSlett
  3. du er sykt flink til å perle

    SvarSlett
  4. Jeg vet du har det bra, Perik. Dessuten er du kul, og jeg gleder meg til å spille igjen :D

    SvarSlett