søndag 24. januar 2010

Gasoline

Det fins dager hvor jeg overkjeder meg.
Og i det siste har det vært når jeg ikke er på tunet.
Her hjemme er det ikke så mye å finne på.

Sesjon skal jeg på på mandag også.
Faen, det suger.
Gleder meg til jeg kommer tilbake til tunet.


Skulle fylle på bensin på bilen isted.
Sølte brannfarlig dritt over hele meg.
Lukta godt etterpå ja, fy faen...

Kjenner på meg at bil er bra for helsa.

House is haunted, I just want to go for a ride.
Out and on, before I set this room alight.
Left alone, forever and for crimes unclear.
With my patience gone, someone take me far from here, yeah.

Burning that gasoline, yeah.
Burning that gasoline.

New day yawning, another day of solitaire.
House is honest, clearly more than I can bear.
Drag me off, before I set my world on fire.
Out and gone, the sun will never set tonight, yeah.

Burning that gasoline, yeah.
Burning that gasoline.

Now what for's,
only a can of red,
says DANGER on it
I have found another way!

Burning that gasoline, yeah.
Burning that gasoline.

Burning it all away.
Burning it all away, hey, hey hey.

3 kommentarer:

  1. Slutt å klag og kom deg til Trøndertun !

    SvarSlett
  2. Bensin lukter PANZER uansett! Arti at du ble innkalt til sesjon, til slutt.

    SvarSlett
  3. Jeg er "ikke tjenestedyktig". Det er gøy.

    SvarSlett